Aanvullende Diensten voor KMO's

Als logisch verlengstuk van onze service inzake accountancy en fiscaliteit bieden wij u een waaier van aanvullende diensten aan:

begeleiding bij overname en overdracht van ondernemingen;

waarderingen;

vennootschapswetgeving (coördinatie en begeleiding bij oprichtingen, fusies, splitsingen, quasi-inbreng, inbreng in natura, ontbinding en vereffening,
reorganisaties en herstructureringen, ...);

successieplanning;

coördinatie en begeleiding van kredietaanvragen - kredietherschikking;

begeleiding bij gerechtelijk akkoord;

advies en begeleiding bij onroerend goed-transacties.

Wenst u bijkomende informatie? Neem dan snel contact met ons op!

Nieuws

De drie letters staan voor Environmental, Social en Governance. Maar wat weet u nog meer over ESG? En waarom kunt u er als ondernemer dit jaar écht niet meer omheen?

Bij de start van een nieuw jaar geven we u een overzicht van wijzigingen aan de registratierechten op onroerende goederen in Vlaanderen.

Zoals elk jaar moet u ook in 2024 rekening houden met nieuwe fiscale regels die een impact kunnen hebben op uw vennootschap en medewerkers. We zetten enkele opvallende maatregelen in de kijker:

Schrijf u in op onze nieuwsbrief