Aanvullende Diensten voor KMO's

Als logisch verlengstuk van onze service inzake accountancy en fiscaliteit bieden wij u een waaier van aanvullende diensten aan:

begeleiding bij overname en overdracht van ondernemingen;

waarderingen;

vennootschapswetgeving (coördinatie en begeleiding bij oprichtingen, fusies, splitsingen, quasi-inbreng, inbreng in natura, ontbinding en vereffening,
reorganisaties en herstructureringen, ...);

successieplanning;

coördinatie en begeleiding van kredietaanvragen - kredietherschikking;

begeleiding bij gerechtelijk akkoord;

advies en begeleiding bij onroerend goed-transacties.

Wenst u bijkomende informatie? Neem dan snel contact met ons op!

Nieuws

Als gevolg van de nieuwe vennootschapswetgeving, die in 2019 van kracht werd, moeten alle bestaande vennootschappen vóór 1 januari 2024 hun statuten aanpassen. Deze verplichting zorgt bij heel wat ondernemers voor de nodige wrevel, omdat dit voor extra kosten zorgt. Toch kunt u deze maatregel als een opportuniteit – en dus waardevolle investering – bekijken…

Uw accountant doet meer dan uw boekhouding. Hij of zij is ook perfect geplaatst om u te adviseren in diverse aspecten van het ondernemerschap.

Om cashflowproblemen te vermijden is een strikte opvolging van uitgaande facturen essentieel. In dit artikel geven we enkele tips om daadkrachtig maar beleefd om te gaan met wanbetalers.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief