Aanvullende Diensten voor KMO's

Als logisch verlengstuk van onze service inzake accountancy en fiscaliteit bieden wij u een waaier van aanvullende diensten aan:

begeleiding bij overname en overdracht van ondernemingen;

waarderingen;

vennootschapswetgeving (coördinatie en begeleiding bij oprichtingen, fusies, splitsingen, quasi-inbreng, inbreng in natura, ontbinding en vereffening,
reorganisaties en herstructureringen, ...);

successieplanning;

coördinatie en begeleiding van kredietaanvragen - kredietherschikking;

begeleiding bij gerechtelijk akkoord;

advies en begeleiding bij onroerend goed-transacties.

Wenst u bijkomende informatie? Neem dan snel contact met ons op!

Nieuws

Eind september 2023 bereikte minister van FinanciŽn Vincent Van Peteghem in de ministerraad een akkoord over de verplichte invoering van digitale facturatie (e-invoicing) tussen ondernemingen vanaf 1 januari 2026. Er wordt een ruime overgangstermijn voorzien, zodat elke belastingplichtige de kans krijgt om zich aan te passen aan deze nieuwe werkwijze.

Via de investeringsaftrek kan een onderneming een gedeelte van haar winst vrijstellen voor bepaalde nieuwe investeringen die zij tijdens het belastbare tijdperk heeft gedaan. Met welke (gewijzigde) percentages voor de investeringsaftrek moet u rekening houden?

Mobiliteit en duurzaamheid gaan alsmaar vaker hand in hand. Ook op fiscaal vlak zien we dat beide thema's nauwer op elkaar afgestemd worden, onder meer via de wet inzake de 'fiscale en sociale vergroening van de mobiliteit' die de federale regering twee jaar geleden publiceerde.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief